divendres, 20 de maig del 2022

Jordania: Amman-Barcelona (VIII)

 Dia 8

M’he despertat a les 6h. He dormit quasi seguit. Acabar de fer les maletes. Hem anat a esmorzar i les hem baixades, havien dit que les recollirien els del hotel, però desprès no ha estat així. Era inversemblant la idea de que les baixessin amb el personal que hi havia. 

L’esmorzar com sempre molt discret, massa. No sé si era temporada baixa i per això hi havia escassetat de personal o és que l’hotel és un desastre, no descarto cap opció.



*Lola


L’home que se’n ocupa de portar-nos al aeroport, Junior ha fet la seva feina arribant fins el control de passaports. Al control m’han revisat la motxilla i la càmera fotogràfica. Han passat un paper reactiu, és la primera vegada que m’ho fan, deu haver un mínim d’aquest controls aleatoris. El que ho feia semblava molt cap ficat en la seva tasca d’investigació criminal. Finalment, hem pogut superar  aquests tràmits cada vegada més insuportables. El camí et porta miraculosament a un Duty Free, tot massa car. M’he comprat un dàtils a granel, no eren gens cars, i a més estàvem molt bons.


* Luis Miguel


Ara son les 11.32h estem dins del avió a l’espera de poder emprendre el viatge de torna a Barcelona. S’ha m’ha fet llarg el viatge. M’ha donat temps per llegir, rebre un dinar catastròfic, i arribar a Barcelona. Recollir les maletes, passar el control de passatgers i anar a buscar l’autocar que ens ha de porta a casa. A les 17.30h hem arribat a la porta de casa. El viatge havia finalitzat.    


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada